- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
Platforma de streaming și-a anulat planurile de a prezenta în premieră proiectul creat și produs de Meghan Markle, ca parte a acordului de producție dintre Netflix și ducii de Sussex. Decizia vine în mijlocul unui val de reduceri, după ce Netflix a anunțat o scădere a numărului de abonați, cu alte două seriale animate pentru copii, de asemenea, săptămâna trecută.
Serialul era încă în dezvoltare la Netflix și ar fi fost primul spectacol animat al Archewell Productions, casa de producție a ducilor de Sussex, care au semnat anul trecut un acord important cu gigantul de streaming, conform deadline.com . Intitulat provizoriu „Pearl”, serialul ar fi prezentat aventurile unei fetițe de 12 ani care găsește mesaje lăsate de diferite femei influente din istorie.
„La fel ca multe fete de vârsta ei, eroina noastră Pearl se află într-o călătorie de auto-descoperire în timp ce încearcă să depășească provocările zilnice ale vieții”, spunea Meghan Markle într-un comunicat anul trecut.
Citeste si: Meghan Markle și prințul Harry, dezvăluiri despre cel de-al treilea copil: „Văd totul diferit acum”
Deocamdată, nu se știe dacă proiectul serialului „Pearl” va fi preluat sau luat în considerare de alte canale sau rețele. Seria a fost anunțată pentru prima dată în iulie anul trecut, ca a doua producție în baza contractului dintre Netflix și ducii de Sussex, Meghan Markle și prințul Harry.
Netflix a anulat și alte două serial animate pentru copii
De asemenea, Netflix a decis să renunțe, și la alte două seriale animate pentru copii, „Dino Daycare” și „Boons and Curses.” Decizia de a anula aceste producții vine după ce platforma de streaming a raportat o pierdere de 200.000 de abonați în primul trimestru din 2022, neatingându-și planul de a adăuga 2,5 milioane de abonați noi în primele trei luni ale anului.