Netflix ar putea lansa în cursul acestui an un nou abonament mai ieftin, însă cu reclame incluse. Potrivit surselor, directorii Netflix ar fi anunțat angajații că se lucrează la introducerea unei astfel de oferte și se așteaptă ca lansarea să aibă loc în ultimele trei luni ale anului 2022.
Pe o piață de servicii de streaming video din ce mai competitivă, numărul abonaților Netflix a stagnat în ultimul timp și acțiunile companiei sunt în scădere cu cca. 60% în ultimul an, potrivit NASDAQ. Un abonament mai ieftin, cu reclame incluse, ar putea ajuta la atragerea și păstrarea consumatorilor atenți la preț, sunt de părere analiștii.
Citeste si: Motivul pentru care Netflix a anulat serialul animat „Pearl” al lui Meghan Markle
Directorul general, Reed Hastings, a declarat în conferinţa sa privind veniturile din aprilie că compania va ” va stabili planul în următorul an sau doi”.
De asemenea, gigantul american de streaming intenționează să ia măsuri împotriva împărtășirii parolelor de către utilizatori tot înainte de încheierea acestui an.