Deși mulți ani a respins complet ideea de a afișa reclame pe platforma de streaming, șeful Netflix pare că s-a răzgândit și a spus că e deschis pentru această variantă.
Reed Hastings a declarat pentru prima oară că reclamele sunt o variantă pe care o ia în calcul şi o opţiune pentru cei care le tolerează, pentru a plăti un abonament lunar mai mic. De asemenea, Netflix are nevoie de un an sau doi pentru a analiza şi a alege opţiunea cea mai bună în ceea ce priveşte planul cu reclame.
„Când creșteam rapid, nu era o prioritate mare să lucrăm la password sharing. Dar acum lucrăm foarte mult să rezolvăm asta.” a transmis Reed Hastings, CEO-ul Netflix.
Citeste si: Update: Netflix opresc proiectele și achizițiile din Rusia în semn de solidaritate pentru Ucraina
„ Password sharing este o problemă pentru Netflix de mult timp.
Oficilaii Netflix vor aplica o nouă metodă pentru a determina fiecare utilizator să îşi facă cont și să nu îl mai folosească pe al părinților/prietenilor.
Citeste si: Ce filme și seriale românești poți vedea pe Netflix
Abonații vor putea să adauge doar doi utilizatori suplimentari, în schimbul sumei de 2,99 de dolari, de persoană. Pentru suma de bani, cei doi utilizatori vor beneficia de propriile date de autentificare, dar și recomandări Netflix personalizate preferințelor lor.
„Întotdeauna am încercat să le facem oamenilor care locuiesc împreună viața mai ușoară, în ceea ce privește partajarea contului de Netflix, prin acordarea de profiluri separate, dar și de fluxuri personalizate propriilor preferințe ale utilizatorului, în cadrul planurilor noastre Standard și Premiul”, a spus Chengyi Long, directorul Netflix Product Inovation.
Citește continuarea aici!