A trecut mai puțin de o lună de când Netflix a anunțat încetinirea creșterii veniturilor și prima scădere a abonaților în peste un deceniu. Co-CEO-ul Netflix, Ted Sarandos, a confirmat joi că compania va începe să testeze un nivel de abonament susținut de reclame, la prețuri mai mici.
Citeste si: Filme şi seriale care apar pe Netflix în iulie 2022
Directorii Netflix au spus că intenționează să introducă nivelul publicitar în ultimele trei luni ale anului.
Confirmarea lui Sarandos vine în mijlocul unui an dificil pentru Netflix. Pe măsură ce concurența dintre serviciile de divertisment devine din ce în ce mai intensă, gigantul de streaming și-a pierdut abonați pentru prima dată într-un deceniu, s-a confruntat cu o reacție împotriva partajării parolelor și a concediat peste 150 de angajați (sau aproximativ 1,5% din forța de muncă globală).
Netflix a pierdut 200.000 de abonați în primele trei luni ale anului 2022 și a estimat că vor avea pierderi mai mari într-o scrisoare a acționarilor din aprilie.
Acum, speranța de la Netflix este să genereze mai multe venituri prin adoptarea reclamelor. Și nu este singur.