Platforma de streaming Netflix a lansat marţi cinci jocuri pentru dispozitive mobile, destinate abonaţilor de pe unele pieţe europene. Potrivit Reuters, parte a eforturilor sale de diversificare a serviciilor pe care le oferă, alături de intensificarea concurenței pe piața de streaming video, Netflix intră în industria jocurilor video. Din primele informații, compania a introdus jocurile video “Stranger Things: 1984”, “Stranger Things 3: The Game”, “Card Blast”, “Teeter Up” şi “Shooting Hoops” pentru Android, în Spania şi Italia.
" Ne aflăm încă la început, dar suntem nerăbdători să aducem aceste jocuri exclusive ca parte a calităţii de membru al Netflix, fără publicitate şi fără achiziţii în aplicaţie”, a declarat un purtător de cuvânt al companiei.
De asemenea, în condiţiile în care furnizorii de servicii de streaming mai noi, precum Disney+ şi HBO Max au atras rapid abonați, platforma de streaming Netflix a anunțat intenţia de a intra pe piața jocurilor video atunci când a raportat rezultatele trimestriale trecute.
”Vedem jocurile ca o nouă categorie de conţinut pentru noi, similară cu extinderea pe segmentul filmelor originale, animaţiei şi televiziunii fără actori”, a afirmat compania într-o scrisoare adresată acţionarilor”.