Industria muzicală este într-o continuă ascensiune și mereu apar talente noi. Vedetele care sunt de mulți ani pe piața muzicală trebuie să se reinventeze la orice pas pentru a fi în vogă. Astfel, unii dintre artiști, au decis să mai producă ceva venituri și pe alte căi.
Smiley are propria casă de discuri despre care cu toții știm: HaHaHa production, o casă de producție mult cunoscută și căutată de artiști.
„Mi-am dorit un studio de cand eram mic. HaHaHa Production este dovada ca visurile pot deveni realitate”, declară artistul.
Călin Goia și Gabriel Constantin de la Voltaj au deschis „Camera din față”, o cafenea destinată oamenilor care pun accent ce micile plăceri ale vieții.
Lora, artista în vârstă de 39 de ani și-a deschis propria afacere cu cosmetice. Recent, artista și-a dat demisia din televiziune pentru a se ocupa de proiectele muzicale, dar și de afacerea sa. Lora a lansat crema „Go Beautiful”, după reţeta de creme a mamei ei.
La doar 22 de ani, pe lângă succesul pe care îl are în muzică, Nicole Cherry a lansat și propria linie de haine „Ylla”. Artista a fost chiar și premiată pentru acest business al ei. Șii, fetelor, fiți pe fază, Nicole lucrează ala o nouă colecție de modă pe care o va lansa curând.
Dorian Popa a lansat un site cu accesorii care îi poartă numele, iar de curând a început să reducere un cartier cu vile.
Și Sore a intrat în lumea modei! Cu banii pe care i-a câștigat din muzică, artista a lansat un brand de haine. Fanii le pot comanda online de pe site-ul Hard Coeur by Sore. Astfel, o rochie semnată Sore costă de la 188 la 279 de lei, la reducere, un costum de baie e 159 de lei, iar o salopetă e 188 de lei.
Andreea Bănică și soțul ei au o afecere cu imobliare, cei doi fiind proprietarii mai multe locuințe pe care le-au închiriat.