• Aiud 95.2
  • Alba-Iulia 99.7
  • Bacău 88.8
  • Bârlad 104.9
  • Bistrița 97.3
  • Botoșani 91.1
  • Brașov 91.9
  • București 88.0
  • Buzău 96.7
  • Câmpeni 96.2
  • Câmpina 88.6
  • Cluj-Napoca 101.5
  • Constanța 96.9
  • Craiova 92.0
  • Focșani 95.3
  • Piatra Neamț 102.3
  • Ploiești 88.3
  • Râșnov 104.5
  • Sibiu 88.4
  • Sinaia 103.6
  • Tg. Mureș 106.4
  • Timișoara 93.9
  • Tulcea 91.4
Stiri mondene

Pescobar, replică arogantă pentru un client nemulțumit. Tupeul afaceristului la adresa oamenilor cu venituri modeste atinge cote maxime: "Îi dau 100 de lei. Să stea acasă și să nu mai vină la noi"

Cum a reacționat Pescobar, după ce un client i-a făcut reclamație
Pescobar
Pescobar a avut de-a face cu un client nemulțumit de mâncarea pe care a comandat-o și acesta i-a dat o replica destul de dură. Deranjat de observațiile făcute, afaceristul i-a oferit clientului un răspuns tăios.

Clientul a fost nemulțumit, după ce a cumpărat un homar la prețul de 99 de lei. Acesta a făcut reclamație pe motiv că homarul avea puțină carne și carapacea a cântărit mult mai mult:" 100 de lei și mănânci doar paste, că homarul este așa mare încât are 500 de grame, 400 de grame cleștii și coada, restul carne".

Cum a reacționat Pescobar, după ce un client i-a făcut reclamație
Pescobar

Cum a reacționat Pescobar:" Voia și banii înapoi. Alo? Gara, băiatul"

După scandalul cu ANPC, afaceristul a șocat din nou internauții cu o reacție bizară. Paul Nicolau, cunoscut în spațiul public sub numele de Pescobar, a reacționat dur atunci când clientul de la Taverna Racilor a spus că mâncarea de la restaurantul său este mult prea scumpă. Printr-un mesaj video postat pe aceeași platformă socială, Pescobar a mărturisit că i-a spus că o să-i dea banii înapoi, însă data viitoare să nu mai meargă în restaurantul lui. 

"Mi-am permis eu să-i comentez unui client. Da, și foarte bine am făcut. Îmi permit în continuare să comentez clienților care nu știu pe ce lume trăiesc. A fost un client care a plătit doar 99 de lei pe un homar, fiind un preț mic din toată lumea, și am avut reclamație că are doar 100 de grame carne și 400 de grame carapacea. Voia și banii înapoi. Alo? Gara, băiatul.

I-am zis frumos că îi dau 100 de lei pe Revolut să stea acasă și să nu mai vină la noi. I-am zis că atunci când merge să ia banane să ceară doar miezul, fără coajă", a declarat Pescobar pe rețelele sociale.

Cum a reacționat Pescobar, după ce un client i-a făcut reclamație
Pescobar

Citește și: "Să îşi respecte obligaţiile contractuale". Noi acuzații la adresa lui Pescobar. Cum se ascunde milionarul de la plata datoriilor, în ciuda deciziei Instanței

Până să devină atât de popular pe rețelele sociale, Pescobar a mers la un post TV, acolo unde a încercat să obțină 2 milioane de euro pentru înființarea primei burse de pește din România și a unui centru de preluare și prelucrare a peștelui din Marea Neagră. Din nefericire, afaceristul nu a reușit să-i convingă pe investitori. Mai mult de atât, Dan Șucu, deținătorul Mobexpert, a fost cel care i-a spus verde în față părerea sa sinceră și anume că a venit în emisiune doar pentru a-și face publicitate.

Citește și: Adevărul despre Pescobar! Cine sunt, de fapt, patronii restaurantelor pe care Paul Nicolau susține că le deține

„Ce n-am înțeles este de ce ești tu dispus să renunți la 40% din afacerea ta. De ce nu finațezi tu, tot ce discutăm acum, bancar? Eu, dacă aș avea tot ce ai tu acolo, nu văd de ce aș avea nevoie de un partener", a spus Dan Șucu, deținătorul Mobexpert.