- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
Ferrari a prezentat duminică prima sa colecție de modă vestimentară, oferind fanilor mărcii şi supermaşinilor sale o gamă de haine contemporane. Evenimentul a avut loc la fabrica din Maranello. Această lansare reprezintă un pas important în noua strategie de brand a celor de la Ferrari. Totodată, reprezintă și una dintre cele mai mari investiții făcute în afara afacerilor din domeniul automobilelor.
Conform acestei strategii, sectorul de modă ar urma să fie responsabil pentru aproximativ 10% din profiturile Ferrari peste 7-10 ani.De
„ Dorim să atragem tinerii şi femeile. Ţintele noastre nu sunt doar cei care cumpără un Ferrari, ci şi cei care cunosc marca şi valorilor acesteia.(...) Ferrari nu este niciodată o companie nostalgică, este întotdeauna gata să profite de spiritul prezentului şi să privească viitorul ”, a declarat Rocco Iannone.
Ferrari nu își va uita suporterii din Formula 1
Rocco Iannone a descris colecția Ferrari ca fiind una fluidă, în condițiile în care 80% din creații sunt făcute atât pentru bărbați, cât și pentru femei. În ceea ce privește prețurile, acestea variază între 200 de euro pentru un tricou și 3.000 de euro pentru un pardesiu din segmentul de top. Cu toate astea, Ferrari nu își va uita suporterii din Formula 1, motiv pentru care campania va continua să vândă șepci și tricouri pentru fanii săi.