- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
Cum se face, de fapt, predarea auto la centrele REMAT. Ce acte sunt necesare și care e procesul
Autoturismele date spre casare pentru programul Rabla trebuie scoase din evidenţă de la plata impozitului şi radiate din baza de date a Direcției regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor.
Ce acte sunt necesare pentru radierea maşinii
Procesul de radiere al unui autovehicul când este dat spre casare la un centru Remat este asemănător cu cel pentru înmatricularea unei maşini. După ce aţi făcut rost de certificatul de distrugere, trebuie să mergeţi la direcţia de taxe şi impozite, pentru a face şi radierea fiscală.
- Certificat de distrugere auto
- Declaraţia pentru scoaterea din evidenţe a mijlocului de transport
- Cartea mașinii în original și copie
- Actul de identitate în original și copie
- Cerere pentru eliberarea certificatului de atestare fiscală.
Începând din 2020, radierea de la serviciul de înmatriculări a mașinilor casate în cadrul Programului de stimulare a înnoirii parcului auto național RABLA se face din oficiu, în baza transmiterii către această instituție a certificatului de distrugere, în format electronic, de către operatorul economic autorizat
Acte necesare pentru radierea unui autovehicul din circulație când vehiculul a fost dezmembrat, casat sau predat unei unităţi specializate, în vederea dezmembrării
- Cererea solicitantului
- Certificatul de înmatriculare în original
- Plăcuţele cu numărul de înmatriculare
- Cartea de identitate a vehiculului în original
- Documentul care atestă dezmembrarea, casarea sau predarea unei unităţi specializate în vederea dezmembrării (certificate de distrugere)
- Certificatul de atestare fiscală
- Certificat de radiere în 3 exemplare
- Actul de identitate al solicitantului, în original şi în copie
- În cazul persoanelor juridice vor fi depuse documentele care să ateste dobândirea personalităţii juridice, denumirea şi sediul, în copie (de exemplu certificat înregistrare la Registrul Comerţului), precum si împuternicirea reprezentatului legal al acestora; Delegaţie;
- Procură specială autentificată de notarul public, în cazul în care documentele se depun de o altă persoană decât titularul.