- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
Tik Tok, platforma socială chineză, a demarat un program pilot de recrutare, care organizează aşa-numitele CV-uri video postate de utilizatori sub un tag, numit, #TikTokResumes. Companiile care fac angajări pot intra, viziona prezentările şi, eventual, lua legătura cu posibilii candidaţi. Totodată există și un site dedicat numit tiktokresumes.com unde utilizatorii pot vedea posturile disponibile şi pot targeta cu o prezentare video anumite posturi. Prin intermediul site-ului, toate job-urile disponibile pot fi filtrate după oraş, experienţa necesară şi brand.
Candidații își pot depune CV-urile până la 31 iulie
La programul pilot, care este activ, deocamdată, doar în Statele Unite, participă peste 30 de branduri, printre care WWE, Shopify şi Target. Conform surselor, primul set de aplicaţii este acceptat până la 31 iulie, aceasta fiind data limită până la care candidaţii îşi pot depune CV-urile pentru posturile şi companiile care participă.