- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
Stiri
Câți bani a făcut Facebook în al doilea trimestru din 2021 și după ce a fost lovită din plin de Apple
[Sursa foto: Facebook ]
Facebook a produs o sumă imensă de bani în al doilea trimestru din 2021, în ciuda concurenţei Apple.
Tot mai multe firme se promovează prin reclame plătite pe Facebook. Însă reţeaua de socializare nu câştigă doar datorită companiilor mari, care desfăşoară campanii foarte costisitoare de promovare. Extrem de multe persoane fizice, chiar şi persoane publice, îşi promovează paginile pe Facebook, iar numărul mare de clienţi se vede şi în registrul economic al companiei.
Doar din reclame, compania lui Mark Zuckerberg a avut încasări de 28 de miliarde de dolari, ceea ce înseamnă o creştere cu 56% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Facebook şi-a dublat profitul faţă de anul trecut, când a încasat 5,2 milioane de dolari, în 2021 având un profit de 10,4 milioane de dolari.
În timp ce alte companii au ajuns în pragul falimentului, lovite în plin de pandemia de coronavirus, Facebook produce din ce în ce mai mulţi bani. Gigantul american are un profit fabulos în al doilea trimestru din 2021.
Câţi bani a produs Facebook în al doilea trimestru din 2021
Pandemia de coronavirus nu a afectat deloc gigantul Facebook, ba din contră. Compania fondată de Mark Zuckerberg produce din ce în ce mai mulţi bani, în special datorită reclamelor.
Facebook a înregistrat o creştere spectaculoasă a profitului în al doilea trimestru din 2021.
Această creştere înregistrată de Facbook vine după ce a primit o adevărată lovitură din partea Apple. Odată cu lansarea sistemului de operare iOS 14.5,
Apple a introdus App Tracking Transparency, care obligă celelalte aplicaţii să ceară permisiunea clientului de a-i accesa şi de a-i prelucra datele, în scopuri publicitare. Facebook chiar a pornit o campanie împotriva celor de la Apple, pe care îi acuză că sunt împotriva afacerilor mici. "Ultimele update-uri de la Apple ameninţă reclamele personalizate pe care milioane de mici afaceri se bazează pentru a ajunge la potenţialii lor clienţi", se arată într-un comunicat al celor de la Facebook.