- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
Începând cu 2022, cei doi giganţi americani, Comcast și ViacomCBS, vor lansa în Europa serviciul de video streaming SkyShowtime. Dacă se vor obţine la timp aprobările din partea autorităţilor de reglementare, SkyShowtime va fi disponibil în Albania, Andora, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Cehia, Danemarca, Finlanda, Ungaria, Kosovo, Muntenegru, Olanda, Macedonia de Nord, Norvegia, Polonia, Portugalia, România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania și Suedia.
SkyShowtime oferă filme şi seriale originale
Serviciul de tip video-on-demand va oferi filme şi seriale originale ale NBCUniversal, Sky și ViacomCBS, cât şi titluri din portofoliul Showtime, Nickelodeon, Paramount Pictures, Paramount Plus Originals, Sky Studios, Universal Pictures și Peacock. Din primele informații, SkyShowtime va acoperi toate genurile, inclusiv dramă, filme pentru copii şi familie, francize, premiere, programe locale şi documentare.
„Odată cu lansarea serviciului SkyShowtime, ne vom concentra conţinutul global în vederea creării unei oferte de streaming de top, într-un mod rapid şi la scară, prin investiţii strategice şi inteligente în mai multe etape.
„Noul nostru serviciu de streaming SkyShowtime va aduce în acelaşi loc tot ce este mai bun din Statele Unite şi Europa, cu brand-uri emblematice şi entertainment de cel mai înalt nivel pentru milioane de consumatori din peste 20 de ţări noi. Parteneriatul oferă o abordare inovatoare care va fi scalată rapid la nivel internaţional, putând fi monetizată în întreaga Europă. Pornind de la conţinutul extraordinar marca NBC Universal, Sky şi ViacomCBS, SkyShowtime va oferi un line-up de excepţie pentru întreaga familie şi va genera o puternică recunoaştere la nivel de brand în toate regiunile Europei”, a completat Dana Strong, Group Chief Executive al Sky.
În aceste momente nu există informaţii legate de preţul abonamentelor, însă reprezentanţii celor două companii au anunţat că acestea vor fi la acelaşi nivel cu cele practicate de alte servicii de video streaming rivale.