• Aiud 95.2
  • Alba-Iulia 99.7
  • Bacău 88.8
  • Bârlad 104.9
  • Bistrița 97.3
  • Botoșani 91.1
  • Brașov 91.9
  • București 88.0
  • Buzău 96.7
  • Câmpeni 96.2
  • Câmpina 88.6
  • Cluj-Napoca 101.5
  • Constanța 96.9
  • Craiova 92.0
  • Focșani 95.3
  • Piatra Neamț 102.3
  • Ploiești 88.3
  • Râșnov 104.5
  • Sibiu 88.4
  • Sinaia 103.6
  • Tg. Mureș 106.4
  • Timișoara 93.9
  • Tulcea 91.4
Stiri

7 sfaturi utile pentru o carieră de succes

7 sfaturi utile pentru o carieră de succes
7 sfaturi utile pentru o carieră de succes [Sursa foto: Pexels]
O carieră de succes, care duce la promovări și creșteri salariale, este suma unor factori pe care este necesar să-i îndeplinești.

Dacă pornești de la ideea că este suficient să te pricepi bine la ceea ce faci va fi greu să atingi acest obiectiv. Trebuie să ai în vedere faptul că și ceilalți colegii știu ce este de făcut cel puțin la fel de bine, pentru că, până la urmă, aceasta a fost condiția angajării.

Deci, o carieră de succes se clădește îndeplinind mai multe condiții. Iată care sunt cele importante:

Învață bine engleza

Cunoașterea limbii engleze este o condiție esențială a unei cariere de succes în orice companie, în prezent. Firmele din toate domeniile colaborează la diferite niveluri cu parteneri externi cu care ar trebui să comunici eficient. Deci, dacă visezi să avansezi, perfecționează-ți engleza. Poți să   înveți ușor   această limbă prin mai multe metode, însă ia în calcul să te înscrii la niște cursuri care te pot ajuta decisiv în această direcție.

Profesionalism

Este vital să te pricepi bine la ceea ce faci și să te perfecționezi pe parcurs. Toți pornim la drum cu un bagaj de cunoștințe într-un anumit domeniu, însă lucrurile se schimbă pe parcurs, evoluează, și la fel ar trebui să faci și tu. Fii la curent cu această dinamică, învață în permanență, pentru că doar așa vei fi în stare să rezolvi toate problemele.

Perseverență și implicare

Dacă vrei să ajungi sus, este necesar să faci mai mult decât scrie în fișa postului și chiar să stai peste program uneori. În cazul în care apare o problemă care necesită rezolvare rapidă, implică-te, fă mai mult decât ți se cere și rezolv-o înainte de termenul limită.

Afirmă-ți loialitatea

Evident, devotamentul față de companie este important. Trebuie să simți cu adevărat asta, să o afirmi când este cazul și să acționezi ca atare chiar și atunci când ești în afara orelor de program.

  Respectă-ți colegii și șefii

Buna comunicare și respectul față de colegi și șefi este, de asemenea, o condiție importantă. Chiar dacă există și situații care te pot nemulțumi, pornește de la ideea că se acționează pentru binele comun și trebuie să apreciezi și să respecți ce fac și ce decid alții.

  Asumă-ți responsabilități

La un moment dat, apar situații și task-uri greu de îndeplinit, în care alții vor evita să se implice.

Asumă-ți aceste sarcini și du-le la bun sfârșit. Sunt exact situațiile de care ai nevoie pentru a te afirma.

Limbajul civilizat

Poți să glumești la locul de muncă, cu ceilalți colegi și chiar cu șefii, dar respectă o limită a bunului simț și adoptă un limbaj civilizat. Vulgaritatea limbajului, chiar și atunci când este vorba de situații mai tensionate sau pur și simplu de discuții libere între colegi, îți va aduce, pe termen lung, deservicii.

Pentru alte sfaturi utile care să-ți asigure o carieră așa cum ți-o dorești poți consulta acest material.

Foto: Pexels