- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
Femeia care a condus doi kilometri prin centrul Bucureștiului cu un bărbat agățat de capotă și-a primit pedeapsa! Ce a decis instanța
În anul 2015, șoferița a fost implicată într-un incident cu un alt șofer în Capitală. Aceasta nu a oprit pentru a face constatarea și și-a continuat drumul, așa că celălalt șofer a pornit după ea. Într-una dintre intersecții, bărbatul a coborât din mașina lui și a încercat să o convingă pe șoferiță să discute și să ajungă la o înțelegere amiabilă, pentru a rezolva incidentul. El s-a prins de ștergătoarele mașinii femeii, iar ea a accelerat în timp ce bărbatul era agățat de mașină.
Citeste si: Vești proaste din trafic pentru cei care merg la mare de 1 mai! Traficul pe A2 se închide temporar
Femeia, condamnată la 3 ani și 5 luni de închisoare
Deși avea permisul de conducere expirat de ceva vreme, femeia circula cu mașina. Dosarul a ajuns pe masa judecătorilor în 2019, inițial, femeia a fost condamnată la închisoare cu suspendare pentru vătămare corporală din culpă, însă Curtea de Apel a majorat sentința la 3 ani și 5 luni de închisoare, cu executare.
Cum s-a apărat șoferița în instanță
În fața instanței, femeia a motivat că s-a speriat atunci când s-a trezit cu un bărbat pe capotă, care o amenința și lovea cu pumnii în parbriz, ea neștiind că fusese implicată într-un accident. În plus, șoferița condamnată a susținut că avea și un copil minor în mașină și s-a temut și pentru el, panicându-se și alegând să fugă.
În ciuda acestor explicații, instanța a preciat faptul că bărbatul a fost expus unui risc real, având în vedere că incidentul s-a petrecut pe un tronson de drum intens circulat din București la o oră de vârf și în condițiile în care mașinile rulau în anumite momente cu viteză de peste 60 de km/h.