- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
Noi detalii în cazul Cambridge Analytica. Mark Zuckerberg, dat în judecată: „Dovezile arată că a fost implicat personal”
Mark Zuckerberg a fost dat în judecată de către procurorul din Washington DC, Karl Racine, pentru înșelăciune și încălcarea unei legi privind protecția consumatorilor, în legătură cu scandalul Cambridge Analytica. Este pentru a doua oară când procurorul încearcă să îl includă pe co-fondatorul Facebook în procesele în justiție legate de utilizarea unor cantități masive de date strânse pe această rețea de socializare.
Citeste si: Ce este Builder Bot, tehnologia impresionanta testata de Mark zuckerberg
„Dovezile arată că Mark Zuckerberg a fost implicat personal în eșecul Facebook de a proteja confidențialitatea și datele utilizatorilor săi, ducând direct la incidentul Cambridge Analytica. Încălcare a securității fără precedent a expus zeci de milioane de informații personale ale americanilor. Acest proces nu este doar justificat, ci și necesar și trimite un mesaj că liderii corporațiilor, inclusiv directorii executivi, vor fi trași la răspundere pentru acțiunile lor”, a declarat procurorul american, Karl Racine.
Mark Zuckerberg, acuzat de înșelăciune
În luna martie, co-fondatorul Facebook a fost chemat ca martor în procedura inițiată în 2018 și care vizează rețeaua Facebook. Curtea Supremă a Washington DC a respins cererea acuzării co-fondatorului Facebook.
Scandalul Cambridge Analytica a izbucnit în 2018, când a fost dezvăluit modul în care această companie britanică a folosit datele personale a zeci de milioane de utilizatori ai Facebook, fără știrea acestora.
Datele au fost folosite pentru desfășura campanii publicitare ţintite masive cu scopul de a influența alegătorii britanici și americani.Citeste si: Dimineața Nebună. Matinalul Cosmin, supărat pe Mark Zuckerberg. Ce l-a deranjat? Audio
Potrivit informațiilor din dosar, datele au fost folosite pentru elaborarea unui program folosit pentru orientarea votului alegătorilor americani în favoarea lui Donald Trump în timpul campaniei prezidențiale din 2016.
Grupul Meta, compania-mamă a Facebook, Instagram şi Whastapp, precum şi Google (Youtube) au înfiinţat ulterior sisteme de raportare şi verificare a faptelor dedicate alegerilor, în special prin parteneriate cu mass-media.