- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
Astfel, conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor, pe toate categoriile de public monitorizate.
Duminică, 22 ianuarie, în intervalul 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de piață, înregistrând 3.3 puncte de rating și 13,8% cota de piață, pe targetul Comercial (21-54 Nat. ABCD), 3.9 puncte de rating și 12,8% cota de piață, pe targetul Național, și 2.7 puncte de rating și 9,9% cota de piață, pe targetul All Urban.
Kanal D, lider absolut de audiență
Ediția de ieri a emisiunii prezentate de Mihai Ghiță la Kanal D a fost urmărită, în fiecare minut al difuzării, de o medie de 681.000 de telespectatori din întreagă țară. Minutul de aur, atins la 15:33, aproape un milion (917.000) de fani din întreaga țară urmăreau reportajele “Asta-i România!”.
Povestea geamgiilor care vobesc “limba de sticlă”, o limba veche și secretă, inventată chiar de ei, dar și materialul impresionat despre românii care își duc traiul cu greu de la o lună la alta i-au ținut pe telespectatori în fața micilor ecrane, la Kanal D, în intervalul difuzării emisiunii de reportaje “Asta-i România!”.