- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
"Rușine să vă fie!”. Un tânăr nu a fost lăsat să intre să-și facă cumpărăturile într-un supermarket din Cluj. De ce a recurs agentul de pază la acest gest
Scene revoltătoare într-un supermarket din Cluj. Într-o plângere adresată Primăriei, un client al magazinului din cartierul Bună Ziua exprimă indignarea față de conduita nepotrivită a agentului de pază de la supermarket. Conform reclamantului, agentul ar fi restricționat accesul unor persoane în magazin pe criterii de rasă, potrivit surselor Cancan.ro.
„Agentul de pază de la magazinul Lidl Bună Ziua interzice accesul anumitor oameni în incinta magazinului, bazat strict pe criterii de rasă.
Trucuri prin care supermarketurile te fac să cumperi mai mult. Niciun produs nu este pus pe raft la voia întâmplării
Dacă mergi la shopping cu o listă strictă de cumpărături, sperând că scapi repede, personalul din supermarket-uri are tehnici dovedite şi puternice de marketing care să te încurajeze să petreci mai mult timp decât ai avut intenţia la început. Totul este proiectat strategic, pentru a obţine mai mulţi bani de la tine. Au gândit totul, de la mirosuri “dumnezeieşti”, provenind din brutăria proprie, la oferte ” incredibile”, de la produsele plasate la capetele de interval (capătul rafturilor) la mostre gratuite sau, pur şi simplu, promovează agresiv produse noi şi incitante.
Dimensiunea cărucioarelor
Nu luați, din obișnuință, cel mai mare cărucior. Un coș mai mare stârnește și nevoia de a cumpăra mai mult, pentru a-l umple.
Soluția este evidentă, luați un coș cât mai mic. Sau poate folosiți o sacoșă cu care ați venit de acasă. Dacă folosiți același tip de sacoșă tot timpul, este foarte probabil să cumpărați aceleași produse.
Plantele, fructele și legumele sunt aproape mereu plasate la intrare
Teoretic, plasarea florilor, fructelor și legumelor la intrare creează un ambient colorat care îți va da o stare de bine. Cu cât te simți mai bine, cu atât cresc șansele să cumperi ceva. Tocmai de aceea, vei vedea roșiile, merele și orhideele undeva pe la intrarea în magazin.
Jucării și dulciuri în zona caselor
Nu există supermarket care să nu aibă la casele de marcat o multitudine de dulciuri. Aici am putea vorbi chiar de o metodă pentru copii, al căror discernământ este mai mic decât al adulților, precum și de factori precum stresul si graba părinților, prin plasarea jucăriilor și dulciurilor chiar la ieșire. În această situație nu prea mai avem timp să negociem cu cel mic cumpărarea produsului respectiv, mai ales dacă suntem și în criză de timp.
Produsele de la nivelul ochilor
Una dintre cele mai des folosite metode de a ne face să cumpărăm produse la un anumit preț este poziționare lor pe raft la nivelul ochilor. De ce? Pentru că suntem obișnuiți să luăm ceea ce avem în fața ochilor, dar și pentru că unor cumpărători, poate vârstnici, le este greu să se aplece, pentru a urmări prețurile de pe rafturile inferioare, unde sunt oferte mai tentante.
Carnea, laptele și produsele lactate sunt departe de intrare
În cele mai multe supermarketuri, vei fi nevoit să străbați o porțiune bună de magazin pentru a ajunge la carne, lapte și produse derivate din acestea. În acest fel, cumpărătorii vor trece pe lângă rafturi tentante, din care vor avea ce să aleagă, înainte să ajungă la ceea ce le trebuie cu adevărat.
Haosul organizat în magazin
Supermarketurile doresc să vă plimbați prin tot magazinul, fiindcă astfel este aproape sigur că veți mai agăța alte câteva produse pe care nu aveați de gând să le luați când ați intrat pe ușă. De aceea, produsele esențiale sunt împrăștiate prin tot magazinul, nu toate la un loc. De asemenea, ambianţa din magazin contează foarte mult. O muzică în surdină, cu un ritm lent, are darul de a încetini ritmul clienţilor și să-i facă să petreacă mai mult timp în magazin. Cu cât stai mai mult, cu atât cresc şi şansele de a cumpăra mai mult.
Schimbarea frecventă a afișajelor
Deși ar putea exista mai multe motive pentru ca un supermarket să schimbe afișajele și aspectul, scopul final este același; să te plimbi cât mai des în căutarea unui produs.