Close sidebar
Stiri

"Rușine să vă fie!”. Un tânăr nu a fost lăsat să intre să-și facă cumpărăturile într-un supermarket din Cluj. De ce a recurs agentul de pază la acest gest

[Sursa foto: PixaBay, colaj Radio Impuls]

Motivul revoltător pentru care un tânăr nu a fost lăsat să intre să-și facă cumpărăturile într-un supermarket din Cluj Napoca. Au fost sesizate autoritățile locale!


In articol:

Scene

revoltătoare într-un supermarket din Cluj. Într-o plângere adresată Primăriei, un client al magazinului din cartierul Bună Ziua exprimă indignarea față de conduita nepotrivită a agentului de pază de la supermarket. Conform reclamantului, agentul ar fi restricționat accesul unor persoane în magazin pe criterii de rasă, potrivit surselor Cancan.ro.

„Agentul de pază de la magazinul Lidl Bună Ziua interzice accesul anumitor oameni în incinta magazinului, bazat strict pe criterii de rasă. L-am somat să lase persoana respectivă să intre și mi-a răspuns că nici vorbă și că să chem Poliția.

Era foarte sigur dânsul că nu o să pățească absolut nimic. Și fix nimic nu o să pățească, nici dânsul, nici conducerea magazinului, care este responsabilă. Și asta din cauza normalizării rasismului la nivelul autorităților locale, care în loc să ia atitudine și să sancționeze nerespectarea legii și discriminarea conform legilor în vigoare, legea 167/2020, face exact contrariul. Ia atitudine și sancționează persoanele cele mai vulnerabile și lipsite de apărare. Rușine să vă fie!”, se precizează în sesizarea făcută de bărbat pentru Primăria Cluj, duminică, 24 martie 2024.

 Un tânăr nu a fost lăsat să intre să-și facă cumpărăturile într-un supermarket din Cluj.

Citește și: Panică într-un supermarket din București. O bucată din tavan s-a prăbușit peste o femeie. În ce stare se află victima

Trucuri prin care supermarketurile te fac să cumperi mai mult. Niciun produs nu este pus pe raft la voia întâmplării

Dacă mergi la shopping cu o listă strictă de cumpărături, sperând că scapi repede, personalul din supermarket-uri are tehnici dovedite şi puternice de marketing care să te încurajeze să petreci mai mult timp decât ai avut intenţia la început.

Totul este proiectat strategic, pentru a obţine mai mulţi bani de la tine. Au gândit totul, de la mirosuri “dumnezeieşti”, provenind din brutăria proprie, la oferte ” incredibile”, de la produsele plasate la capetele de interval (capătul rafturilor) la mostre gratuite sau, pur şi simplu, promovează agresiv produse noi şi incitante.

Dimensiunea cărucioarelor

Nu luați, din obișnuință, cel mai mare cărucior. Un coș mai mare stârnește și nevoia de a cumpăra mai mult, pentru a-l umple.
Soluția este evidentă, luați un coș cât mai mic. Sau poate folosiți o sacoșă cu care ați venit de acasă. Dacă folosiți același tip de sacoșă tot timpul, este foarte probabil să cumpărați aceleași produse.

Trucuri prin care supermarketurile te fac să cumperi mai mult.

Plantele, fructele și legumele sunt aproape mereu plasate la intrare

Teoretic, plasarea florilor, fructelor și legumelor la intrare creează un ambient colorat care îți va da o stare de bine. Cu cât te simți mai bine, cu atât cresc șansele să cumperi ceva. Tocmai de aceea, vei vedea roșiile, merele și orhideele undeva pe la intrarea în magazin.

Jucării și dulciuri în zona caselor

Nu există supermarket care să nu aibă la casele de marcat o multitudine de dulciuri. Aici am putea vorbi chiar de o metodă pentru copii, al căror discernământ este mai mic decât al adulților, precum și de factori precum stresul si graba părinților, prin plasarea jucăriilor și dulciurilor chiar la ieșire. În această situație nu prea mai avem timp să negociem cu cel mic cumpărarea produsului respectiv, mai ales dacă suntem și în criză de timp.

Produsele de la nivelul ochilor

Una dintre cele mai des folosite metode de a ne face să cumpărăm produse la un anumit preț este poziționare lor pe raft la nivelul ochilor. De ce? Pentru că suntem obișnuiți să luăm ceea ce avem în fața ochilor, dar și pentru că unor cumpărători, poate vârstnici, le este greu să se aplece, pentru a urmări prețurile de pe rafturile inferioare, unde sunt oferte mai tentante.

Carnea, laptele și produsele lactate sunt departe de intrare

În cele mai multe supermarketuri, vei fi nevoit să străbați o porțiune bună de magazin pentru a ajunge la carne, lapte și produse derivate din acestea. În acest fel, cumpărătorii vor trece pe lângă rafturi tentante, din care vor avea ce să aleagă, înainte să ajungă la ceea ce le trebuie cu adevărat.

Haosul organizat în magazin

Supermarketurile doresc să vă plimbați prin tot magazinul, fiindcă astfel este aproape sigur că veți mai agăța alte câteva produse pe care nu aveați de gând să le luați când ați intrat pe ușă. De aceea, produsele esențiale sunt împrăștiate prin tot magazinul, nu toate la un loc. De asemenea, ambianţa din magazin contează foarte mult. O muzică în surdină, cu un ritm lent, are darul de a încetini ritmul clienţilor și să-i facă să petreacă mai mult timp în magazin. Cu cât stai mai mult, cu atât cresc şi şansele de a cumpăra mai mult.

Schimbarea frecventă a afișajelor

Deși ar putea exista mai multe motive pentru ca un supermarket să schimbe afișajele și aspectul, scopul final este același; să te plimbi cât mai des în căutarea unui produs.

Citește și: Lidia Buble a răbufnit după ce a cedat locul la rând unei femei cu un copil într-un supermarket. Gestul femeii a făcut-o să izbucnească: "M-am crucit!"