Sebastian Dobrincu nu e de acord cu anumite sfaturi pe care le oferă influencerii în mediul online. Mai mult, e scos din sărite de toți cei care se dau experți în făcut bani. Tânărul afacerist nu crede în posibilitatea de a deveni bogat peste noapte. Iubitul Ioanei Ignat este de părere că mentorii profită de naivitatea oamenilor.
Milionarul a precizat că oamenii trebuie să-și facă o pasiune din meserie și să evolueze în domeniul ales.
„Niciun om care știe să facă bani nu va vinde cursuri despre făcut bani. E imoral și profită de naivitatea noastră omenească.
Aș da niște taguri aici. Aș vrea să bat niște obraji. Cunosc oameni care fac averi din Crypto. Niciunul din ei nu investise cu scopul de a se îmbogăți peste noapte. Nu se va întâmpla niciodată”, a scris Sebastian Dobrincu la InstaStory.
Milionarul, inclus în Top-ul celor mai bogați europeni
La doar 20 de ani, Sebastian Dobrincu a devenit unul dintre cei mai tineri milionari pe care Silicon Valley i-a dat vreodată.
Tânărul a fost inclus în lista celor mai bogați 30 de europeni sub 30 de ani, realizată de celebra publicație, fiind și cea mai tânără prezență din acest clasament.
„Ajungeam la o facultate bună prin Europa, mă întorceam, probabil, în țară și-mi căutam un job.
Venea pandemia și nu mai puteam să plec, asta s-ar fi întâmplat, un lucru foarte rău. Terminam facultatea și nu aveam posibilitatea să mă duc să profesez în Silicon Valley sau undeva. Probabil aș fi ajuns tot în Silicon Valley, dar lucrând la una dintre companiile astea… Oricum, m-a maturizat prematur experiența asta”, a adăugat Sebastian Dobrincu, în urm cu ceva timp.
Juratul de la „Imperiul leilor” este fondatorul Storyheap, o platformă care a devenit lider pe piața de digital marketing și care are în portofoliu clienți precum Selena Gomez, Tumblr, Hulu, Universal Music sau Shake Shack. El a intrat în lumea software-ului în 2009, la doar 11 ani, iar la 17 ani s-a mutat în Statele Unite ale Americii. Când era foarte mic, el a învățat singur programarea, astfel că acum, la 23 de ani, are mare succes în acest domeniu. După Storyheap, el a dezvoltat alte două proiecte, Brandmates și Owlmetrics, cu scopul de a ajuta brandurile