Andrei Șelaru, cunoscut drept Selly în mediul online, a ajuns extrem de cunoscut pe Youtube încă de la o vârstă foarte fragedă, dar îndrăgitul vlogger nu s-a oprit aici. Videoclipurile sale postate pe platformă s-au bucurat de un succes formidabil, așa că acesta s-a lansat și în muzică alături de trupa 5GANG, dar și în industria filmelor prin proiectul „5GANG: Un altfel de Crăciun”.
Cu siguranță că mulți tineri se întreabă cum a reușit să ajungă la un nivel atât de avansat. În cadrul unui interviu, Selly a dezvăluit cum a devenit un vlogger atât de cunoscut. Artistul spune că pasiunea contează cel mai mult când vine vorba de vlogguri. De asemenea, tânărul a recunoscut că cel mai important este mesajul pe care un vlogger îl transmite abonaților lui.
„Au trecut nouă ani de zile. Când m-am apucat aveam 11 ani. Calitatea audio-video era sub orice critică, dar avea aceeași pasiune pe care o am și acum, acceași voință de a reuși. Cu siguranță că de la 11 ani la 20 se schimbă foarte multe lucruri, te maturizezi foarte mult, ți se schimbă părerile și punctele de vedere de multe ori.
Probabil, e posibil, dacă stai să numeri abonații. Cred că mai important decât atât este ce faci pentru ei și dacă îți place cu adevărat ceea ce faci pentru că dacă nu-ți mai place începe să se vadă.
Prin intermediul unui video postat pe pagina sa de YouTube, Selly le-a dezvăluit fanilor cum a cheltuit 25.000. de euro într-o singură zi. Conform spuselor sale, nu este vorba de haine, încălțăminte, accesorii sau vreun moft, ci despre proiectul „Tabăra de vară”. Vloggerul a susținut că doar pe testele PCR pentru întreaga echipă de filmare au fost cheltuiți 5.000 de euro.
„Titlul e 100% adevărat. Nu am cheltuit 25.000 de euro pe haine, pe accesorii, pe încălțăminte și pe alte lucruri de genul ăsta…ceea ce nici nu vă recomand să faceți. În schimb, am cheltuit această sumă de bani într-o singură zi de filmare al noului nostru film, „Tabăra de vară”.
Citește continuarea aici !