Close sidebar
Stiri

Serviciul de streaming SkyShowtime, disponibil și în România

Serviciul de streaming SkyShowtime, disponibil și în România

Companiile Comcast Corporation și ViacomCBS Inc au încheiat un parteneriat pentru lansarea unui nou serviciu de tip Video On Demand, care va fi disponibil în peste 20 de țări din Europa, printre care și România. Avem detalii în articol!


In articol:

Începând cu 2022, cei doi giganţi americani, Comcast și ViacomCBS, vor lansa în Europa serviciul de video streaming SkyShowtime. Dacă se vor obţine la timp aprobările din partea autorităţilor de reglementare, SkyShowtime va fi disponibil în Albania, Andora, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Cehia, Danemarca, Finlanda, Ungaria, Kosovo, Muntenegru, Olanda, Macedonia de Nord, Norvegia, Polonia, Portugalia, România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania și Suedia.

SkyShowtime oferă filme şi seriale originale 

Serviciul de tip video-on-demand va oferi filme şi seriale originale ale NBCUniversal, Sky și ViacomCBS, cât şi titluri din portofoliul Showtime, Nickelodeon, Paramount Pictures, Paramount Plus Originals, Sky Studios, Universal Pictures și Peacock. Din primele informații, SkyShowtime va acoperi toate genurile, inclusiv dramă, filme pentru copii şi familie, francize, premiere, programe locale şi documentare.

„Odată cu lansarea serviciului SkyShowtime, ne vom concentra conţinutul global în vederea creării unei oferte de streaming de top, într-un mod rapid şi la scară, prin investiţii strategice şi inteligente în mai multe etape.

În completarea anunţului despre parteneriatul dintre Paramount+ şi Sky în Marea Britanie, Italia şi Germania, SkyShowtime reprezintă o oportunitate enormă de a accelera expansiunea noastră în piaţă şi de a deveni lideri în domeniul SVOD în Europa”,  a transmis Raffaele Annecchino, preşedinte şi CEO al ViacomCBS Networks International.

„Noul nostru serviciu de streaming SkyShowtime va aduce în acelaşi loc tot ce este mai bun din Statele Unite şi Europa, cu brand-uri emblematice şi entertainment de cel mai înalt nivel pentru milioane de consumatori din peste 20 de ţări noi. Parteneriatul oferă o abordare inovatoare care va fi scalată rapid la nivel internaţional, putând fi monetizată în întreaga Europă. Pornind de la conţinutul extraordinar marca NBC Universal, Sky şi ViacomCBS, SkyShowtime va oferi un line-up de excepţie pentru întreaga familie şi va genera o puternică recunoaştere la nivel de brand în toate regiunile Europei”, a completat Dana Strong, Group Chief Executive al Sky. 

În aceste momente nu există informaţii legate de preţul abonamentelor, însă reprezentanţii celor două companii au anunţat că acestea vor fi la acelaşi nivel cu cele practicate de alte servicii de video streaming rivale.