La o lună după ce rețelele sociale precum Instagram, Messenger și WhatsApp au încetat să funcționeze, o altă serie de probleme tehnice a afectat mai multe site-uri și aplicații. Snapchat, Spotify, Amazon şi Google Cloud, aparţinând grupului Alphabet, au fost afectate pentru scurt timp, marţi, de o pană globală. Problemele din această săptămână au început după ora 19:00 (ora României) și a provocat erori 404 pe paginile web, potrivit Sky News
După ce peste 50.000 de utilizatori au raportat probleme la downdetector, oficialii Spotify au anunță că sunt conștienți despre unele probleme şi au început verificările. De asemenea, site-ul de urmărire a întreruperilor Downdetector a consemnat o creștere a rapoartelor de probleme pentru mai multe servicii de internet.
”Mulţi utilizatori ai Snapchat au probleme cu utilizarea aplicaţiei. Staţi pregătiţi, lucrăm la o remediere.
După ce mii de utilizatori le-au semnalat pe site-ul web de urmărire a întreruperilor downdetector.com, cei de la Google au transmis un mesaj, spunând că problemele legate de Cloud Networking, care are printre clienţii săi Etsy, Spotify şi Snap, au fost parţial rezolvate.
Reamintim că defecțiunea a afectat utilizatori din întreaga lume, inclusiv din România, și a durat mai bine de 6 ore. Aplicațiile au început să funcționeze din nou în jurul ore 1:00! Conform surselor, este cea mai lungă perioadă de inactivitate a serviciilor Facebook din 2008 până în prezent. Fondatorul și CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg, a ținut să le transmită utiliazatorilor un mesaj, spunând că îi pare rău pentru întreruperea care a afectat luni serviciile Instagram, Messenger și WhatsApp.
”Facebook, Instagram, Messenger și WhatsApp revin acum online. Îmi pare rău pentru întreruperea de astăzi. Știu cât de mult vă bazați pe serviciile noastre pentru a rămâne conectați cu oamenii la care țineți”, a scris Mark Zuckerberg pe Facebook.
Citește continuarea aici !