• Aiud 95.2
  • Alba-Iulia 99.7
  • Bacău 88.8
  • Bârlad 104.9
  • Bistrița 97.3
  • Botoșani 91.1
  • Brașov 91.9
  • București 88.0
  • Buzău 96.7
  • Câmpeni 96.2
  • Câmpina 88.6
  • Cluj-Napoca 101.5
  • Constanța 96.9
  • Craiova 92.0
  • Focșani 95.3
  • Piatra Neamț 102.3
  • Ploiești 88.3
  • Râșnov 104.5
  • Sibiu 88.4
  • Sinaia 103.6
  • Tg. Mureș 106.4
  • Timișoara 93.9
  • Tulcea 91.4
Stiri

Ştirile Kanal D de la 12:00, lider de audienţă la nivelul intregii tari

Ştirile Kanal D de la 12:00, lider de audienţă la nivelul intregii tari
Ilinca Obădescu  [Sursa foto: Captură KANAL D]
Ştirile Kanal D prezentate de Ilinca Obadescu joi, de la 12:00, a înregistrat 2,4% Rating şi 13,6% cotă de piaţă pe targetul Naţional.

Ştirile Kanal D de la ora 12:00 s-au aflat ieri în topul preferinţelor telespectatorilor, staţia plasându-se pe primul loc la nivelul publicului National, conform datelor furnizate de Kantar Media România. 

Citește și: Kanal D, lider de piață în Prime Time, cu “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”

Știrile Kanal D, lider de audiență. Ce cifre a înregistrat?! 

Astfel, grupajul informativ prezentat de Ilinca Obadescu joi, de la 12:00, a înregistrat 2,4% Rating şi 13,6% cotă de piaţă pe targetul Naţional.

În minutul de aur (12:15), 428.000 de telespectatori urmăreau informaţiile prezentate în cadrul jurnalului de la prânz, conform Kantar Media Romania. În ceea ce privește audiența pe întreg parcursul zilei, Kanal D s-a clasat pe locul doi, pe 2 categorii de public, cu programele difuzate joi. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a ocupat poziția secundă, pe targetul Național și All Urban, cu emisiunile difuzate ieri.

 “Știrile Kanal D”, reality-ul “Casă iubirii”, “În căutarea adevărului”, serialul “Totul pentru familia mea” și “Jocul cuvintelor cu Dan Negru” s-au aflat printre preferințele telespectatorilor din România, poziționând astfel stația pe podiumul audiențelor.

Ieri, pe întreaga perioadă a zilei, Kanal D s-a clasat pe locul doi, cu 2.3 puncte de rating și 12,0% cota de piață, pe targetul All Urban, și 2.7 puncte de rating și 13,2% cota de piață, pe targetul Național.