Grupajul informativ, prezentat de Cristina Dorobanțu, a poziționat stația Kanal D pe primul loc în audiente, la nivel Național.
Conform datelor furnizate de Kantar Media, în intervalul de difuzare 12:00 -13:00, Kanal D a fost lider de piață, cu 2.1
Materialele prezentate în cadrul grupajului informativ Kanal D de sâmbătă au fost urmărite de o medie de 368.000 de români din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării. Minutul de aur, atins la 12:59, a adunat în fața micilor ecrane 457.000 de telespectatori.
Kanal D a fost lider de audienta vineri seara, cu emisiunea cu si despre cuvinte, inregistrand 5,4% Rating si 19,3% cota de piata pe targetul National, si 5,6% Rating si 20,2% cota de piata pe All Urban.
Aproape un milion de telespectatori din intreaga tara (958.000)
De altfel, Kanal D a inregistrat audiente de top intreaga zi de vineri, statia plasandu-se pe locul doi in clasamentul televiziunilor, conform Kantar Media Romania, cu 2,2% Rating si 12,8% cota de piata la nivelul publicului din intreaga tara, si 1,9% Rating si 12,0% cota de piata in ceea ce priveste publicul de la orase.