• Aiud 95.2
  • Timișoara 93.9
  • Tulcea 91.4
Stiri mondene

"Tot vorbea la telefon și asta ne-a dat un soi de panică". Detaliul care i-a stricat complet starea de spirit Gabrielei Cristea. Soția lui Tavi Clonda și-a revenit cu greu

[Sursa foto: Facebook, captura video, colaj Radio Impuls]
Gabriela Cristea a avut parte de o experiență extrem de neplăcută pe Oceanul Indian. Ceea ce trebuia să fie o vacanță de vis s-a transformat rapid într-un "coșmar".

Gabriela Cristea, Tavi Clonda și cele două fetițe au plecat într-o vacanță de vis în Maldive. Aflați deja de câteva zile acolo, au vrut să meargă cu barca pe Oceanul Indian. Experiența ce se anunța a fi fabuloasă s-a transformat într-o adevărată aventură. Valurile mari și puternice i-au speriat atât pe călători, cât și pe membrii echipajului, mai ales că barca a început să se clatine amenințător. Efectele puternicelor valuri au făcut ca barca să devină instabilă, iar căpitanul, conștient de pericol, a luat decizia promptă de a se întoarce de urgență către țărm, în speranța de a asigura siguranța pasagerilor.

”Am plecat să vedem apusul și, în același timp, să încercăm să vedem și delfinii în larg, în Oceanul Indian, dar, pe la mijlocul traseului, au început valurile care deveneau din ce în ce mai mari și din ce în ce mai puternice. Încet, încet, barca cu care noi ieșisem în larg a început să se închidă mai întâi ușile din față și, încet, încet, tot echipajul s-a strâns acolo în față, lângă căpitan.

Lumea, la început, părea să fie calmă, dar valurile păreau să se întețească din ce în ce mai mult, și atunci căpitanul a făcut stânga-mprejur și ne-a spus tuturor că trebuie să ne întoarcem la mal. Valurile continuau să crească. Norocul nostru a fost că fetele au adormit amândouă și nu au simțit momentele acestea de legănat. ”(…) Încet, încet am ajuns. Era clar că situația nu era tocmai roz, barca începea să se clatine iarăși.
Simțeam că nu mai ajungem la mal, ăsta era sentimentul, dar începea să se zărească țărmul. Când am văzut pământ… noi l-am simțit la adevărata valoare. Într-adevăr, am văzut petecul acela de pământ și am zis gata, suntem aproape. Ce să vezi, când ne-am apropiat de mal nu mai era nici pic de val, totul era liniștit și frumos (…)”, roape de mal. Totuși, unul dintre membri echipajului tot vorbea la telefon și asta ne-a dat un soi de panică, pentru că întotdeauna pleca de lângă noi de parcă am fi înțeles vreunul din noi vreo iotă din limba pe care o vorbea el.
, a povestit Gabriela Cristea.

Problemele nu s-au terminat pentru Gabriela Cristea
Gabriela Cristea[Sursa foto: Facebook]

Citește și: "Ferească Dumnezeu. Oricum te vede toată țara la TV, nu înțeleg de ce faci asta". Gabriela Cristea a intrat în vizorul fanilor. Internauții nu au iertat-o și au taxat-o fără să stea pe gânduri

Gabriela Cristea, peripeții în vacanța din Maldive:" Nu putem să ne mișcăm nici pe dreapta, nici pe stânga". Au subestimat puterea nocivă a soarelui

O altă pățanie le-a stricat vacanța din Maldive. Cei patru au decis să se bucure de mare și soare, așa că și-au pus câteva lucruri necesare în geantă, și-au luat costumele de baie și au mers la plajă. Doar că au omis un lucru! Soarele din Maldive este înșelător, astfel că toată familia s-a ales cu arsuri destul de mari pe corp, după doar câteva ore de stat la plajă.

“Nu știu cum a fost noaptea la voi, dar la noi a fost teroristă. Suntem bronzați elegant. Te încurajezi singur, dar ești mai rău decât se vede în telefon. Ceea ce pot spun e că noaptea trecută m-am dus să fac duș cu apă rece pentru că nu mai suportam să dorm. Nu că nu mi-ar fi fost somn. Vreau să vă zic că soarele era superb, nu părea că te arzi deloc, intra în nori foarte des, erau în jur de 27-28 de grade. Adia un pic vântul și am zis că e perfect și nu o să avem probleme. Ne-am dat cu creme de protecție, dar adevărat, nu de la început. Eu m-am bălăcit de parcă zici că nu mai văzusem apă în viața mea. Fetele sunt un pic mai bine decât noi. Noi suntem împăiați. Nu putem să ne mișcăm nici pe dreapta, nici pe stânga. Am adus de acasă un ulei care se folosește și la arsuri de la tigaie, mai grave, dar la noi se pare că doar oprește puțin situația. Nu doresc turiștilor să fie așa împăiați ca noi. Ei au ceva produse aici pentru că știu că este o adevărată problemă cu soarele. M-am dat pe o mână să văd cum se comportă”, a povestit Gabriela Cristea.

Gabriela Cristea vacanta Maldive
Gabriela Cristea și Tavi Clonda[Sursa foto: Facebook]

Citește și: "Vă propun o rețetă adusă tocmai din Franța. Este o nebunie întreagă. Aveți nevoie de foarte puține ingrediente". Gabriela Cristea nu pierde nicio ocazie pentru a-și arăta talentul în bucătărie