- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
Totul despre cele mai în vogă articole vestimentare din 2020. Care sunt tendințele și cum au luat naștere
Anna Roman prezintă secretele din spatele ideilor geniale prin care reușește să creeze articole vestimenatre unice și diferite, dar și despre secretele unui bussines de succes.
Cum a luat naștere pasiunea pentru domeniul designului vestimentar?
Anna Roman: Pentru mine totul a început de la pasiune și s-a transformat apoi în afacere. Am pornit prin a fi model pentru multe branduri locale cunoscute și mi-am dat seama că îmi place cu adevărat acest domeniu. Mai apoi, cumva a fost o nevoie pentru mine inițial de a crea un brand de lenjerie, deoarece nu îmi plăcea ceea ce găseam în magazine. Prima dată Anna Roman Brand a creat doar lenjerie intimă și pijamale de noapte pentru femeile care căutau și altceva.
Ce sfaturi importante ai primit la începutul carierei?
Anna Roman: Cel mai important sfat a fost să nu mă las descurajată de eșecuri și să merg mai departe, încercând să învăț din toate experiențele cât mai mult. Cred că e cel mai bun sfat pe care poți să îl oferi sau îl dai mai departe pentru că se potrivește în orice domeniu, nu doar la cel al modei.
Cum ți-ai selectat piața?
Anna Roman: Îmi place ideea de unicat, este foarte greu să faci zilnic tipare noi. Asta mi-a
Cu ce se diferenţiază Anna Roman Brand faţă de alte branduri pe care le găsim pe piaţa românească în momentul de faţă?
Anna Român: Fiecare este unic în felul lui, nu pot să spun că mă diferențiez într-un anumit fel! Dar așa cum am spus și mai sus, cred că orice brand care activează în domeniul modei poate să reușească pe termen lung doar dacă pune foarte mare accent pe calitate.
Ce planuri de viitor ai?
Anna Roman: Îmi doresc să creștem pe an ce trece. Așa cum la începutul acestui business nu îmi imaginăm că pot să am în spate un atelier, o chirie și câțiva angajați, astăzi toate acestea se întâmplă și am crescut încet, dar sigur. Îmi doresc că în 5 ani de zile să am cel puțin un magazin într-un centru comercial sau pe un bulevard cu istorie din București și de ce nu, poate peste 10 ani să duc acest brand și peste granițele țării.