- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
Un bărbat a divorțat din cauza facturilor la electricitate: ”Veneam acasă şi îi reproşam că sunt luminile aprinse”. Erau căsătoriți de 35 de ani
Bryn Lawson provine din Sydney, Australia, are 55 de ani și s-a războit cu una dintre cele mai mari companii energetice din Australia, AGL. Bărbatul a acuzat campania de electricitate că a folosit greșit numerele, iar factura a ajuns la prețul de 833 de dolari. Omul susține că a fost suprataxat de companie, iar facturile greșite l-au „ distrus ” și l-au costat căsnicia. El și soția lui erau căsătoriți de 35 de ani, însă între cei doi au fost mai multe momente tensionate din cauza facturilor de energie electrică, asta pentru că bărbatul îi reproșa soției sale că ține luminile mereu aprinse, iar ăsta era motivul
”Remediați, AGL. Adună-ți mizeria și repară lucrurile, prietene. Te urmăresc, AGL, încetează să mă înfurii. Face parte din distrugerea căsătoriei mele cu soția mea, de 35 de ani.
Soția l-a părărsit, facturile uriașe i-au rămas fidele
Reîntors la liniștea de burlac, bărbatul a decis să adopte un stil de viață minimalist, cu economie la utilități.
După ce soția lui Bryan a plecat de acasă, facturile erau la fel, mari, așa că la un moment dat, bărbatul a fost nevoit să ia chiar și măsuri extreme. Australianul a refuzat să pornească încălzirea toată iarna, în ciuda temperaturilor aproape de îngheț.Compania AGL a declarat pentru A Current Affair că își cere scuze pentru experiența clientului, că se angajează să rezolve problemele acestuia și i-a oferit și niște compensații. Ulterior, însă, greșelile tot s-ar fi repetat. Australianul își dorește să întrerupă de tot curentul și vrea să-și monteze panouri solare.