Bryn Lawson provine din Sydney, Australia, are 55 de ani și s-a războit cu una dintre cele mai mari companii energetice din Australia, AGL. Bărbatul a acuzat campania de electricitate că a folosit greșit numerele, iar factura a ajuns la prețul de 833 de dolari. Omul susține că a fost suprataxat de companie, iar facturile greșite l-au „ distrus ” și l-au costat căsnicia.
”Remediați, AGL. Adună-ți mizeria și repară lucrurile, prietene. Te urmăresc, AGL, încetează să mă înfurii. Face parte din distrugerea căsătoriei mele cu soția mea, de 35 de ani. Pentru că veneam acasă și luminile erau aprinse, curentul era pornit și facturile de energie sunt mari. Și îi reproșam, pentru ce sunt luminile aprinse, de ce este pornită încălzirea?”, a spus Lawson pentru A Current Affair.
Reîntors la liniștea de burlac, bărbatul a decis să adopte un stil de viață minimalist, cu economie la utilități. După ce soția lui Bryan a plecat de acasă, facturile erau la fel, mari, așa că la un moment dat, bărbatul a fost nevoit să ia chiar și măsuri extreme. Australianul a refuzat să pornească încălzirea toată iarna, în ciuda temperaturilor aproape de îngheț.
Compania AGL a declarat pentru A Current Affair că își cere scuze pentru experiența clientului, că se angajează să rezolve problemele acestuia și i-a oferit și niște compensații. Ulterior, însă, greșelile tot s-ar fi repetat. Australianul își dorește să întrerupă de tot curentul și vrea să-și monteze panouri solare.