- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
Un român a avut parte de clipe de coșmar pe aeroport: "Am întâmpinat o situație și aș vrea să știu ce aș fi putut eu face să o evit". Bărbatul și-a ratat vacanța din cauza unui SMS
Un client Wizz Air a pierdut cursa pentru care-și cumpărase bilet și vacanța planificată, deoarece atunci când a primit un SMS de la companie privind întârzierea zborului, el s-a dus să bea o cafea. Când a vrut să se îmbarce, a aflat că avionul plecase la ora inițială, conform adevărul.ro.
„ Am întâmpinat, astăzi, o situație și aș vrea să știu ce aș fi putut eu face să o evit.
„ Am băut o cafea și cu aproximativ 40 de minute înainte de ora indicată în SMS, m-am dus către poartă. Am ajuns la poartă și pasagerii erau deja îmbarcați, zborul nu mai apărea pe panou, iar ulterior, verificând, am constatat că a decolat mai devreme decât ora menționată în SMS”, a explicat bărbatul.
El i-a întrebat pe membrii grupului dacă ar fi trebuit să se prezinte la poarta de îmbarcare conform orei inițiale și dacă poate obține despăgubiri. „Dacă e vina mea, îmi asum, dacă ei trebuiau să fie mai expliciți, aș vrea să le cer banii înapoi, având în vedere că am pierdut toată vacanța”, a explicat el.
Banda de bagaje a devenit bandă de alergare pe Aeroportul Otopeni! Angajații au fost filmați și puși pe internet
Atunci când vine vorba despre ingeniozitatea românilor, se pare că aceasta nu are deloc limite, după cum se arată în imaginile surprinse de către un călător de pe Aeroportul Otopeni. Banda de bagaje s-a defectat, iar conducerea a găsit o soluţie mai puţin convenţională. Mai mulţi angajaţi au fost urcaţi pe benzile electrice, astfel ele s-au transformat în benzi de alergare.
Oamenii au mers pe bandă astfel încât să aducă toate bagajele călătorilor, în timp ce aceștia așteptau deja de minute bune să le preia și să iasă din aeroport. Întrebaţi despre reparaţii, managerii aeroportului spun că muncitorii doar efectau o verificare înainte de a porni sistemul.
Citește continuarea aici!