Un client Wizz Air a pierdut cursa pentru care-și cumpărase bilet și vacanța planificată, deoarece atunci când a primit un SMS de la companie privind întârzierea zborului, el s-a dus să bea o cafea. Când a vrut să se îmbarce, a aflat că avionul plecase la ora inițială, conform adevărul.ro.
„ Am întâmpinat, astăzi, o situație și aș vrea să știu ce aș fi putut eu face să o evit. Am avut zbor la o anumită ora. Am primit un SMS cum că zborul este întârziat cu o oră. Așadar, nu m-am grăbit către poartă”, a povestit un bărbat pe un grup de pe Facebook. Pe panoul electronic al aeroportului, cu aproximativ 30 de minute înainte de a merge către poarta de îmbarcare, era menționat numărul porții și mesajul „ Zbor întârziat”, completează el.
„ Am băut o cafea și cu aproximativ 40 de minute înainte de ora indicată în SMS, m-am dus către poartă. Am ajuns la poartă și pasagerii erau deja îmbarcați, zborul nu mai apărea pe panou, iar ulterior, verificând, am constatat că a decolat mai devreme decât ora menționată în SMS”, a explicat bărbatul.
El i-a întrebat pe membrii grupului dacă ar fi trebuit să se prezinte la poarta de îmbarcare conform orei inițiale și dacă poate obține despăgubiri. „Dacă e vina mea, îmi asum, dacă ei trebuiau să fie mai expliciți, aș vrea să le cer banii înapoi, având în vedere că am pierdut toată vacanța”, a explicat el.
Atunci când vine vorba despre ingeniozitatea românilor, se pare că aceasta nu are deloc limite, după cum se arată în imaginile surprinse de către un călător de pe Aeroportul Otopeni. Banda de bagaje s-a defectat, iar conducerea a găsit o soluţie mai puţin convenţională. Mai mulţi angajaţi au fost urcaţi pe benzile electrice, astfel ele s-au transformat în benzi de alergare.
Oamenii au mers pe bandă astfel încât să aducă toate bagajele călătorilor, în timp ce aceștia așteptau deja de minute bune să le preia și să iasă din aeroport. Întrebaţi despre reparaţii, managerii aeroportului spun că muncitorii doar efectau o verificare înainte de a porni sistemul.
Citește continuarea aici!