Vacanța unui cuplu de români s-a transformat în coșmar! Români revoltați de condițiile îngrozitoare dintr-un hotel de pe insula Rhodos.
Un cuplu de români a avut parte de o experiență de neuitat, dar nu în sensul dorit, în timpul unei vacanțe pe insula grecească Rhodos. Ceea ce trebuia să fie o escapadă relaxantă s-a transformat rapid într-un coșmar, din cauza condițiilor deplorabile oferite de un hotel pe care l-au rezervat printr-o agenție de turism binecunoscută.
Vacanță de coșmar pentru un cuplu de români în Grecia
Întorși din vacanță, membrii familiei au decis să împărtășească public experiența lor pentru a avertiza alți turiști și a trage un semnal de alarmă.
Într-o postare pe un grup de Facebook, aceștia au povestit detalii tulburătoare despre ceea ce au găsit la fața locului, însoțindu-și relatarea cu imagini și videoclipuri care surprind realitatea dură cu care s-au confruntat. Fotografiile postate de turiști dezvăluie o situație de neimaginat: mușuroaie de furnici în zonele de mâncare, murdărie omniprezentă, electrocasnice ruginite și insalubre, precum și pânze de păianjen care împânzesc camerele. Aceste dovezi grafice, extrem de greu de privit, au șocat comunitatea online, stârnind un val de reacții.
În comentariile sale, autoarea postării a explicat că, deși condițiile de cazare erau îngrozitoare, au ales să rămână la hotel din motive practice. Având deja plătite servicii pe insulă, cum ar fi închirierea unui scooter și rezervări la excursii și beach baruri, cuplul a considerat că schimbarea hotelului ar fi perturbat semnificativ planurile lor de vacanță. În plus, aglomerația din plin sezon pe insulă ar fi făcut dificilă găsirea unei alternative de cazare adecvate. „Am fost nevoiți să suportăm această situație pentru că toate planurile noastre erau deja stabilite.
Schimbarea hotelului ar fi însemnat să dăm peste cap întregul itinerar. Ne asumăm vina că nu am verificat înainte hotelul, (am fost pentru prima dată prin agenție) dar nu ne-am gândit nici măcar o secundă să punem la îndoială calitatea serviciilor pe care agenția avea să ni le ofere. Imaginile vorbesc de la sine. Aș dori să fac o reclamație hotelului, dar nu știu care este instanța din Grecia căreia să mă adresez. ”, a
explicat turista în postarea sa.
„Regretăm că nu am verificat recenziile înainte de a pleca.”
De asemenea, aceasta a menționat că singura soluție oferită de hotel ar fi fost o altă cameră și o curățenie mai „atentă”, dar chiar și această soluție era imposibilă, având în vedere că o singură persoană se ocupa de curățenie pentru cele 56 de camere ale hotelului.
Nemulțumirile au fost amplificate și de lipsa de reacție a agenției de turism prin care au rezervat vacanța. Deși au încercat să obțină sprijinul acesteia, plângerile lor au rămas fără răspuns, agenția ignorând complet solicitările lor de ajutor. „De când am ajuns și până acum, am cerut sprijin din partea agenției, dar ne-au ignorat complet.”, a adăugat turista, exprimându-și frustrarea. Acum, cuplul caută să depună o plângere împotriva hotelului și să afle care este instituția din Grecia responsabilă pentru astfel de reclamații, similară cu Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor din România (ANPC). Scopul lor nu este neapărat recuperarea banilor, ci mai degrabă închiderea hotelului și prevenirea altor turiști de a trece prin aceeași experiență. Această experiență neplăcută servește ca un avertisment pentru toți cei care planifică o vacanță prin intermediul agențiilor de turism. Verificarea recenziilor și a reputației hotelurilor înainte de a face o rezervare se dovedește a fi esențială pentru a evita astfel de situații. „Regretăm că nu am verificat recenziile înainte de a pleca.”, au concluzionat turiștii.