- Aiud 95.2
- Alba-Iulia 99.7
- Bacău 88.8
- Bârlad 104.9
- Bistrița 97.3
- Botoșani 91.1
- Brașov 91.9
- București 88.0
- Buzău 96.7
- Câmpeni 96.2
- Câmpina 88.6
- Cluj-Napoca 101.5
- Constanța 96.9
- Craiova 92.0
- Focșani 95.3
- Piatra Neamț 102.3
- Ploiești 88.3
- Râșnov 104.5
- Sibiu 88.4
- Sinaia 103.6
- Tg. Mureș 106.4
- Timișoara 93.9
- Tulcea 91.4
Václav Kudělka a modificat logo-urile companiilor care părăsesc Rusia. Amazon s-a transformat în „Amazaoff”, iar Addidas în „Adios”. Ce alte modificări mai sunt
Mari comapanii precum Facebook, Spotify, Netflix și multe altele și-au retras serviciile de pe piața rusească, în semn de solidaritate pentru cetățenii din Ucraina care sunt supuși zilele acestea unui adevărat masacru.
Astfel, un art director din Cehia a avut ingenioasa idee de a modifica logo-urile companiilor care au părăsit piața din Rusia.
„Mărcile mari boicotează/parăsesc piața rusească pentru a-și exprima opoziția față de acțiunile lui #putin față de #ucraina.
Cum au fost transformate logo-urile companiilor precum Netflix, Visa sau MC?! FOTO
Logo-urile marilor companii au fost transformate într-o notă plină de umor, evidențiind boicotul lor pentru Rusia .