Instagram va primi o funcţie de plată care le va permite utilizatorilor să cumpere de la firmele mici prin mesaje directe, a anunţat luni compania-mamă Meta Platforms, transmite agenția Reuters.
Utilizatorii aplicaţiei de partajare a fotografiilor trebuie să trimită mesaje companiei, să adauge personalizări dacă este necesar şi să plaseze comanda în chat. De asemenea, utilizatorii vor putea să urmărească comanda şi să adreseze companiei orice întrebări ulterioare pe acelaşi canal de chat.
La începutul anului 2020, gigantul reţelelor sociale a lansat Shops ca o modalitate prin care oamenii să găsească şi să cumpere produse pe Facebook şi Instagram.
Meta a testat deja opțiunea de abonare la conținutul exclusiv al unor creatori de conținut pe Instagram la începutul acestui an, dar sistemul nu va fi implementat cel puțin până în 2024. Directorul executiv al Instagram, Adam Mosseri, a spus că aplicația își propune să fie “cel mai bun loc din mediul online unde creatorii să-și poată câștiga existența” și că noile funcții sunt rezultatul direct al feedback-ului de la creatorii care
Astfel, va exista o nouă secțiune “meniul abonatului” pe profilurile creatorilor, unde abonații pot vedea fotografiile și videoclipurile care sunt disponibile numai pentru ei. O funcție similară există deja pe YouTube (membership), unde creatorii de conținut pot publica videoclipuri în avans sau exclusiv doar pentru “membrii comunității”, care plătesc abonament. Abonamentele pe Instagram vor varia de la 0,99 dolari la 99,99 dolari, iar profilurile de abonat primesc o insignă violet pentru a indica sprijinul lor față de un creator.
Citeste si: WhatsApp lucrează la o nouă actualizare! Utilizatorii vor putea să editeze mesajele trimise
“Sperăm să aducem abonamente și mai multor creatori în lunile următoare, așa că urmăriți actualizările“, a transmis Mosseri utilizatorilor.