• Timișoara 93.9
  • Tulcea 91.4
Stiri mondene

"Vine unul cu o idee, după aceea vin toți în zona aia". Dinu Maxer îi critică dur pe Smiley și Damian Drăghici după lansarea piesei „S-a furat mireasa”

Reacția lui Dinu Maxer după ce Smiley și Damian Drăghici au lansat melodia „S-a furat mireasa”
Dinu Maxer îi acuză pe Smiley și Damian Drăghici de plagiat. Ce spune despre piesa „S-a furat mireasa”?

Smiley și Damian Drăghici, buni prieteni și colegi, au lansat piesa „S-a furat mireasa” care are toate șansele să devină noul hit al nunților românești. Damian este artistul pe care Smiley și l-a dorit neapărat la nunta lui, iar atunci când amândoi se întâlnesc pe scenă, iată că ies scântei. La scurt timp după lansare, Dinu Maxer a constatat că cei doi artizani ai melodiei au preluat o piesă mai veche produsă de Dinu, deși linia melodică și versurile sunt diferite.

Cu toate acestea, fostul solist al trupei Axxa și-a asumat paternitatea pieseii respective. Dinu Maxer susține că titlul piesei a fost furat de la el și e de părere că ceilalți doi artiști ar fi putut să aleagă un alt titlu pentru melodie.

„Mă bucur că sunt sursă de inspirație pentru colegii mei, pentru că prima piesă muzicală cu versuri, conform YouTube, compusă și lansată în România. «S-a furat mireasa» a fost a mea.

Am compus-o acum 5 ani pentru o solistă din Republica Moldova. Evident, cârcotașii o să spună că a mai existat un remix al lui DJ Optik, îl apreciez că suntem și amici, dar aceea nu este o piesă, e un remix în care a folosit doar expresia S-a furat mireasa. E un instrumental, nu poți să o numești piesă. După mai mult de 10 ani de la orchestralul lui DJ Optik, eu am lansat piesa aceasta care a devenit sursă de inspirație nu numai pentru Smiley și Drăghici, dar și pentru alți cântăreți care s-au trezit imediat că e loc să lanseze o piesă cu titlul «S-a furat mireasa».
E nișată, clar! Ce mă deranjează este că, anul trecut, eu am făcut un remake pe partea masculină a piesei mele, pe care am promovat-o la TV și am cântat-o, și părerea mea e că e puțin cam repede să vii cu același titlu, același gen de piesă, care e o piesă nișată, clar! Vreau să se înțeleagă clar: e vorba de titlu aici și de zona în care mergem. Piesa «S-a furat mireasa» e o piesă nișată.
Oricare gen muzical l-ai face, titlul ăsta este o zonă nișată! Când vine unul cu o idee, după aceea vin toți în zona aia. Eu, anul trecut, am lansat-o în România, deoarece piesa era lansată doar pe YouTube, și a făcut peste 4 milioane de vizualizări.Eu cânt piesa asta la petreceri, spectacole etc. «S-a furat mireasa» nu e expresia mea, nu-mi aparține, dar mi se pare prea repede să vii cu ea acum. E ca și cum ar veni cineva cu o piesă «Mama» și după aceea repede ar mai veni încă unul cu o piesă Mama ”,
a spus Dinu Maxer pentru Click.

Dinu Maxer

VIDEOCLIP: Damian & Brothers feat. Smiley- S-a furat mireasa

Piesa "S-a furat mireasa" are muzica semnată de Smiley, Damian Drăghici, Șerban Cazan și Petru Alexandru Stancu. Versurile au fost scrise de Smiley și Petru Alexandru Stancu, iar producția a fost realizată de Șerban Cazan și Damian Drăghici.