”Voi stați să vă întrebați ce s-a întâmplat cu fața mea” Ioana Grama a răbufnit după comentariile urmăritorilor cu privire la intervențiile estetice pe care le-ar avea
Ioana Grama, aspru criticată de fani
[Sursa foto: Instagram Ioana Grama]
Fanii Ioanei Grama au criticat-o dur pe vedetă pentru că ar fi exagerat cu intervențiile estetice. Creatoarea de conținut nu s-a mai putut abține și le-a răspuns celor care o judecă.
Ioana Grama este una dintre cele mai cunoscute influencerițe din România și deține un număr considerabil de urmăritori pe rețelele de socializare. Recent, fanii au criticat-o dur pe vedetă pentru că ar fi exagerat cu intervențiil estetice, iar creatoarea de conținut nu s-a mai putut abține și le-a răspuns celor care o judecau.
Ioana Grama a răbufnit după comentariile urmăritorilor cu privire la intervențiile estetice pe care le-ar avea
Ioana Grama a mărturisit că a primit multe întrebări pe rețelele de socializare cu privire la fața ei, care, în opinia fanilor, nu ar mai arăta la fel ca înainte. Creatoarea de conținut a precizat și-a injectat botox, doar în zona frunții, însă nu a exagerat și și-a păstrat expresiile faciale.
Ea a mai precizat nu s-a pus problema să își facă mai multe intervenții. Influencerița a mai spus spus că a slăbit trei kilograme și că, deși pare puțin, se vede și la față o schimbare. „Am început să primesc întrebări de la fete mai tinere că am exagerat cu injecțiile sau ce s-a întâmplat cu fața pentru că partea asta pare foarte ciudată și sigur din cauza botoxului. Botoxul mi l-a pus aici (n.r.
în frunte). După cum bine puteți observa, am expresii faciale. Grija românului la ceas de seară. Mi-am culcat copilul și voi stați să vă întrebați ce s-a întâmplat cu fața mea. Nu știți câte pierdeți. Eu zic să nu vă lăsați, să deschideți o anchetă, să aduceți dovezi. Deschideți un dosar, fiecare cu poza acolo la dosar, pe grup. Glumesc acum. Nu ar trebui să aveți asa probleme ce s-a întâmplat cu fața mea.”,
Ioana Grama are două firme care au realizat afaceri nete de de 2,73 milioane de lei în 2022, cu 20% mai mici decât în 2021, şi marjă de profit net de 43,22% în 2022, cu peste 3,5 puncte procentuale mai mare decât în 2021, rezultatele fiind realizate doar cu un salariat, potrivit Economica.net. Ea este urmărită de peste 466.000 de oameni pe Instagram, de 96.000 de oameni pe Facebook şi are 46.000 de abonaţi pe Youtube.