Close sidebar
Stiri

WhatsApp foloseşte propriile Stories pentru a convinge utilizatorii să nu folosească aplicațiile concurenței

WhatsApp foloseşte propriile Stories pentru a convinge utilizatorii să nu folosească aplicațiile concurenței

WhatsApp, serviciul deținut de Facebook, a recurs la o altă strategie de comunicare prin care vrea să atragă clienții.

Proprietarii aplicației își doresc ca utilizatorii aplicației să nu o abandoneze după ce au fost anunțate noile politici de partajare a datelor. Întreaga poveste a început când WhatsApp şi-a anunţat noua politică de intimitate, obligatorie pentru toţi utilizatorii, prin care datele personale generate de comunicarea cu brandurile şi funcţiile de cumpărături vor fi procesate de Facebook. Din acel moment milioane de utilizatori din întreaga lume au decis să renunțe la aplicație în favoarea unor produse alternative cum ar fi Telegram sau Singal.

Astfel, WhatsApp încearcă să transmită mesaje liniștitoare prin care anunță utilizatorii că datele lor sunt în siguranță prin postarea unor mesaje în formatul Story.

„Ne dedicăm protejării intimităţii”, scrie alb pe verde într-un astfel de mesaj, care, fiind disponibil în secţiunea Status, poate fi văzut de toţi utilizatorii reţelei care o vizitează.

Acest gen de mesaje fac parte dintr-o campanie pe care WhatsApp a recunoscut că o derulează în prezent în Statele Unite şi Marea Britanie, după ce a făcut deja acelaşi lucru în India.

Ca şi în cazul celorlalte comunicări, WhatsApp spune că vrea să combată dezinformările şi să le aducă aminte utilizatorilor că mesajele directe dintre aceştia sunt criptate.