Platforma online de fashion și lifestyle Zalando, creată în Germania în 2008, a intrat pe piața locală cu o ofertă de peste 350.000 de produse și peste 1.700 de branduri, cea mai extinsă gamă de fashion de pe piață, potrivit unui comunicat al companiei. Printre brandurile prezente în portofoliul retailerului se numără Adidas, Nike, Bershka, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Guess,Karl Lagerfeld, Michael Kors și Moschino – unele branduri nefiind prezente până acum pe piața locală.
Citeste si: Anunț major pentru utilizatorii WhatsApp! Aplicația nu va mai funcționa pe mai multe modele de telefoane
De asemenea, retailerul oferă livrări gratuite pentru achiziții mai mari de 69,99 lei, returur gratuit până la 100 de zile de la cumpărare, dar și asistență în limba română pre și post achiziție. Livrarea se face în 3-5 zile la domiciliu sau într-o rețea de peste 500 de puncte de ridicare.
„În următoarele luni, serviciile de livrare vor fi suplimentate pentru a le oferi utilizatorilor Zalando o experiență chiar mai comodă. Pentru a plăti, clienții pot alege opțiunea preferată, de la ramburs la livrare, la carduri de credit și plata în avans”, anunță compania.
Pentru prima comandă, clienții vor primi un voucher de 25%, urmând ca în perioada iunie-iulie să aibă loc și reducerile de sezon.
Citeste si: Tot ce trebuie să știi dacă ai de gând să comanzi de pe Aliexpress
„La Zalando, oricine își poate găsi stilul preferat. Suntem încântați să le urăm bun venit clienților din România în universul Zalando și să răspundem nevoilor tot mai mari ce țin de online fashion.
Intrarea pe piața din România vine în continuarea lansărilor din 2021 în alte șase țări central și est-europene: Lituania, Slovenia, Slovacia, Estonia, Letonia și Croația. Zalando intră acum și în Ungaria.